Just tulossa lekurilta.. Joku nivelkierukkavamma siinä on, päivystyslääkäri ei oikeen sen kummemmin osannu sanoo. Otatti röntkenit ja laitto lähetteen Jorviin ortopedille. Siellä sitten siitä otetaan magneettikuvat, ja saan vihdoin selville, mikä mun polvea vaivaa. Tuun hulluksi, kun en tiedä mikä siinä on! Mutta, jos oisin kesken kirjoitusten saanu tietää, että joutuisin leikkaukseen tai jotain, nii kirjoituksista ei ois tullu yhtään mitään. Nätti iii-rivi vaan :D Mutta nyt on kirjotukset ohi ja mun on pakko saada tietää, mikä mun polvessa on. Toisaalta tuli ihan hyvään aikaan tää loukkaantuminen, nii keskityin 100 prosenttisesti lukemiseen. Muuten oisin vaan huitonu kylillä, ja ois kirjotukset menny varmaan huonommin, ku mitä nyt.. Mun oli vaan pakko saada jotain muuta ajateltavaa, joten aina heti kun heräsin, lähdin kirjastoon lukee ja siellä sit olin pilkkuun saakka, ja sit kotiin takas nukkumaan.. Sellasta oli mun kaks viikkoo.. Mutta nyt mulla ei ole mitään, kun oon lomalla. Olin ajatellu laittaa huoneeni uuteen uskoon ja sit treenaa itteni kunnolla kesäkuntoon, mut nyt en oikeen voi tän polven takia.. En tiiä mitä teen, jos joudun seuraavat kolme viikkoo vaan makaa sängyllä neljän seinän sisällä. Niin, ja nyt en oo varma edes mun kesätöistä, nehä on ulkotöitä hautausmaalla. Mitä mä siellä rampana tekisin?? No, pitää vaan toivoo, että saan jalan ees johonkin kuntoon ennen töiden alkua..

Mutta tässäpä kaikki tällä erää, pitää lähtee kauppaan :D